DVPP ve vaší škole

AI jako parťák pedagoga: Tvorba příprav dle RVP 2025 s využitím nástroje DUMy.cz

  • Reakce na RVP 2025 (Školení prakticky zvládá změny RVP 2025 (kompetence, diferencovaná výuka).
  • AI nástroj pro tvorbu příprav
  • Generování výukových příprav: Nástroj generuje návrhy výukových příprav na základě modelu 5E
  • Doporučení výukových materiálů
  • Individualizace výuky
  • Model 5E v praxi
  • Integrace digitálních nástrojů
  • Praktické vyzkoušení

Školíme pro MŠ, ZŠ a nižší stupně víceletých gymnázií

ICT pro každodenní práci učitele
  • Office 365 – novinky, tipy do výuky
  • Word, Excel, Powerpoint
  • Prostředí MS Teams
  • Práce s obrázky a videi
  • Tvorba pozvánek, plakátů
  • Zajímavé aplikace, on-line zdroje a e-knihy
  • Tvorba slovních mraků a myšlenkových map
  • Vedení elektronického sešitu a efektivních poznámek
  • Autorská práva
  • Školíme pro MŠ, ZŠ a SŠ

    AI – umělá inteligence
    • Co je umělá inteligence a jak se vyvíjela
    • Chatbot
    • AI nástroje
    • AI jako praktický pomocník pedagoga
    • tipy na inspiraci do výuky
    • AI a tvorba obrázků a videí
    • Problematika AI (etické a právní otázky)

    Školíme pro MŠ, ZŠ a SŠ

    Rizika internetového prostoru
    • Základní pojmy týkající se tématu
    • Škola a bezpečný internet
    • Chování na internetu
    • Sociální sítě
    • Počítačové hry
    • YouTube kids
    • Zkušenosti odborníků
    • Autorský zákon
    • Internetoví úžasňáci
    • Jak zabezpečit počítač
    • Práce s informacemi a jejich ověřování
    • Vlastní digitální stopa

    Školíme pro ZŠ a SŠ

    EVVO pro naši budoucnost
  • Badatelsky orientovaná výuka
  • Experimentování
  • Tipy na zajímavé pokusy
  • Výuka v terénu (mimo školu)
  • Prožitkové vyučování
  • Trvale udržitelná škola
  • Hospodaření s dešťovou vodou
  • Poznávání světa všemi smysly
  • Spolupráce s rodiči v oblasti EVVO
  • Školíme pro MŠ a ZŠ

    Wellbeing aneb psychosociální hygiena
  • Základní oblasti a principy wellbeingu
  • Kultura školy
  • Sociální a emocionální oblast
  • Sebehodnota, sebereflexe a sociální kompetence
  • Emoční inteligence
  • Relaxační techniky pro zvládání stresu
  • Rozvoj smyslového vnímání, pozornosti, soustředění se
  • Školíme pro MŠ, ZŠ a SŠ

    Zážitková pedagogika
  • Teambuildingové aktivity
  • Práce s komfortní zónou
  • Tipy na aktivit, jak pracovat s dětmi
  • Improvizace, práce s příběhem
  • Práce s emocemi
  • Montessori prvky
  • „Co slyším, to zapomenu. Co vidím, to si zapamatuji. Co zažiji, to pochopím.“
  • Školíme pro MŠ a ZŠ

    Formativní přístup ve vzdělávání
  • Rozvoj potenciálu každého dítěte/žáka
  • Principy formativního hodnocení
  • Tipy na hodnocení dětí/žáků
  • Vhodné pomůcky pro hodnocení
  • Sebehodnocení, sebereflexe
  • Efektivní zpětná vazba
  • Práce s třídním kolektivem
  •  Klima třídy
  • Školíme pro MŠ a ZŠ